Meh Jengah Meh

Sahabat ^__*

Santai Iklan

Wednesday, 6 June 2012

Tahniah dan Selamat Berjuang

Tahniah diucapkan kepada adindaku 
Abdul Thaqif Hasif
yang telah berjaya melanjutkan pengajian
dalam bidang seni reka dan seni bina 
Universiti Teknologi MARA Cawangan Perak
moga jadi orang yang berguna pada masa depan

Sabtu lepas aku menghantar adik aku ke sana
Uitm Seri Iskanadar
tak jauh mana dari rumah
15 minit je dah sampai perjalanannya

so xde la susah2 nak balik kampung
pergi daftar pon pukul 2 petang
untung badan
semua aku tulis borang2 die
die duk tersengeh je la
kate die tulisan aku cantik
tulisan die buruk

motif sangat
macam aku yang mendaftar
hmmm dah nasib badan
adik bongsu la katekan
manja je lebey

apepun selamat maju jaya
jadilah orang yang berguna
yang boleh mengharumkan nama keluarga
jaga diri elok2
jangan banyak main macam dulu2
kaki rempit keliling kampung

alhamdulillah rezeki ko disini
kepada yang tak berjaya jangan kecewa
pasti ade pintu2 rezeki lain yang dibuka
Allah Maha Pemberi bukan??




 



isi borang punye la banyak...
tengok la kasih ibu dan abang
tepi longkang pon jadi







*nantikan sambungan seterusnya










4 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Adk ko mesti tinggi sikit dri ko kannnn...

*lari laju2 langgar dinding

AsmawatiAyub said...

hahah..comell je abg isikan borang adik...he2....mase adik perempuan bongsu aku nk daftar u dulu..dari isi permohonan sampai nak g daftar pelajar n isi borang asrama sume aku kene isikan..x tahan setiap kali check result kt student portal pun..aku kena tlg buatkan...adoiyai. bukan x ble buat sndri..tp nk bermanja la konon...so aku fhm ko mcm mane..he2..semoga adik ko berjaya:)

HAFIZ MALEK said...

hohoho.. amboi ko pojie... ko nak kene ketuk sampai jadi renek erk???

HAFIZ MALEK said...

asmawati: hehe comel la sgt... thanks.. doakan semua berjaya erk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...