Meh Jengah Meh

Sahabat ^__*

Santai Iklan

Friday, 8 June 2012

Kecik2 Dah Nak Jadi Angkasawan

Assalammualaikum.. salam sejahtera
bertemu lagi kita dengan entry baru
KECIK2 DAH NAK JADI ANGKASAWAN

oyeahhhh
Dr Sheikh Muszaphar


 Mejar Dr Faiz Khaleed

hensemkan diorang
semuanya berbakat besar

tapi yang ni dari kecik dah berbakat
ape taknyer
kecik2 dah berjaya pegang roket 
bercita2 tinggi nak jadi angkasawan
tengok pada gaya ade potensi
bagus budak kecik ni

tak jadi angkasawan
jadi Dr macam Dr Sheikh Muszaphar or Dr Faiz Khaleed
itu boleh dikira pencapaian yg hebat
semua mak ayah nak anak2 die berjaya pada masa depan
tipu la kalo kate tak
jauh di sudut hati


tapikan
duk cakap budak kecik dari tadi
sape sebenarnya budak kecik tu
jom kite tengok sape insan bertuahyang disebut2kan


~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~
~

JENG JENG JENGGGGGGGGG...


 tgk... kecik2 dak sentuh roket..
korang ade???
takde kannnnn....


 roket ni diperbuat dari botol shuttle
jimat murah
ayah die la yang buatkan


nama budak kecik comel ni
Muhammad Rifdi b Mohd Firdaus
anak sedara...


 malu la konon
haha.. comey tak???







SEKIAN
jumpe lagi :)





.





2 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gajah cm ko laaa..

HAFIZ MALEK said...

muke die sebijik macam arwah atok die... (apak aku) saling tak tumpah dari mata telinga kaki... siyes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...