Meh Jengah Meh

Sahabat ^__*

Santai Iklan

Wednesday, 6 June 2012

Aku Sumpah Kau Jadi Sesumpah

Korang tau dak
sesampai aku kat Shah Alam malam kelmarin
cuaca sangat2 la panas
aku terpaksa la menanggalkan baju
dek kerana bahang panas yang melampau

gile la, rase nak menyumpah2 pun hado
tapi tak baik kan
semua tu anugerah Tuhan...

tapi sangat kesian kat pokok2 bunga aku
semua kering kontang
lupe plak nak pesan kat diorang suh siram
semua layu di tasik madu

nak dijadikan cerita
aku pegi la siram pokok bunga yg dah kering tu
tetiba ade sekor mahluk lembaga anih
dok bergayut kat pokok aku

mak aih 
hebat melakukan penyamaran
tu dia rase nak sumpah jer
ni nama binatang ni SESUMPAH

comel sebenarnyer
huhu


comey takkkkkkkkkkkkkk..
camne leh sesat tgh bandar xtau la

7 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

bandar ke kawasan umah ko tu???bukan ala2 cm kawasan yg ade hutan2 pokok2 gitchuuu...

*larik laju2 langgar dinding..

HAFIZ MALEK said...

hantu ko.... hahaha

Anonymous said...

bandar dalam taman barang kali. :-)

DilaMilin said...

macam ank biawak..kih2..

HAFIZ MALEK said...

owh.. pernah tgk anak biawak erk dila...macam ni erk... hehe

a.r.e.p a.h.m.a.d said...

ingat gambar iguana tadi...
:'D

HAFIZ MALEK said...

haha... dah macam iguana pun yer.. iguana kecik

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...