Meh Jengah Meh

Sahabat ^__*

Santai Iklan

Friday, 25 May 2012

Tukang Menukang Kreatif Nah Kau...

Bertemu lagi kite hari ni...
Alhamdulillah...
Projek sebulan bermula
Orang kate dimana ada kemahuan disitu ada jalan
Dengan erti kata lain kreatif dan berjimat cermat

Memandangkan penghuni rumah agak ramai
maka jumlah kaki pun banyak banyak
kaki yang banyak bermaksud kasut dan selipar pun banyak
kalau sorang mesti wajib atleast 2 pasang kasut
jadi timbul idea untuk membuat rak kasut


yer la kasut dan selipar bersepah sana sini

Untuk pengetahuan, kayu2 semua diambil dari tapak pembinaan
yang dibuang begitu sahaja. Atas inisiatif sendiri, juga sebagai
environmentalist, kayu2 dikitar semula membuat bahan binaan.
Tak perlu bayar lebih jika ia bole digunakan semula..

MEMPERSEMBAHKAN 
 pembikinan bermula








RAK KASUT 8 tingkat




banyak tak kasut bole di susun atas rak ni...
*bole la tempah kalo nak erk.. hehe

15 comments:

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

gileeeehh dh siap dh..

Aesya Zealous said...

pergh. hebat. order satu :P

PaK Su said...

PaK Su singgah sini.. meh ke blog Pak su ye..

HAFIZ MALEK said...

Ahmad : siap akhirnyer... siap bersusun kasut selipar <40 pasang

HAFIZ MALEK said...

aesya zealous: haha... tukang tukang jer... xsusah mane pon.. nak order kne cari kayu terpakai dlu la :)

HAFIZ MALEK said...

aesya zealous: haha... tukang tukang jer... xsusah mane pon.. nak order kne cari kayu terpakai dlu la :)

HAFIZ MALEK said...

paksu : thanks datang menjengah :)

Linda Musa said...

nak 3...bole lah daku susun2 samples yg berjuta lemon itu :)

HAFIZ MALEK said...

Marlinda : kne cari kayu kat area tanam kucing tu... haha if ade bole la buat :)

Syakir Rahman said...

pergh....kreatif giler.. jimat space... aku pon kne wat mcm ni gak la...tapi malas... haha

HAFIZ MALEK said...

Syakir : memang menjimatkan ruang...
yang penting duit xperlu kluar byk tuk beli rak kasut... gune yg terpakai je... sbb malas la keje sehari jd sebulan.. haha

DilaMilin said...

Woow..interesting & kreatif. :D

HAFIZ MALEK said...

Dila: thanks :)bole la mencuba

nurulhuda said...

best giler!!nk gak ustak!=p

HAFIZ MALEK said...

nak erk ustajah... tapi kene buat kat umah ko la... berat wooo benda alah ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...